CRM

Voor het realiseren van omzet en winst is het noodzakelijk dat het bedrijf beschikt over up-to-date informatie omtrent klanten en prospects.

VBS CRM geeft u deze informatie!

Een goed CRM Systeem zorgt ervoor dat u snel en eenvoudig toegang heeft tot de verzamelde klant- en prospectgegevens, die de nodige informatie verschaffen over koopgedrag, voorkeuren, klachten, etc., zodat uw bedrijf beter kan inspelen op de wensen van de individuele klant.

De diverse voordelen die hier uit voortvloeien zijn onder andere:

  • Snellere respons op vragen van klanten
  • Vergroting efficiency door automatisering
  • Meer betrokkenheid en begrip van klanten
  • Verhoging van marketing en verkoopmogelijkheden
  • Indentificatie van meest winstgevende klanten, sectoren, doelgroepen, producten en productgroepen
  • Gerichte promotie en marketingacties
  • Feedback van klanten die leiden tot nieuwe of verbeterde producten of diensten

 

Deze marktbewerking leidt niet alleen tot een beter verkoopresultaat, maar zorgt ook voor klantbehoud op de lange termijn en zal uw bedrijf in de toekomst een voordeel opleveren ten opzichte van de concurrentie.